Social Icons

Welcome!



Σήμερα είναι μια μεγάλη μέρα. Έπειτα από δύο χρόνια ενασχόλησης με το ίντερνετ κατάφερα επιτέλους να δημιουργήσω τι δική μου ιστοσελίδα. Καλό είναι και το blog, αλλά είναι εντελώς διαφορετικό να είσαι σε ένα χώρο που σου έχουν δανείσει, να φοβάσαι μήπως κάποια στιγμή σταματήσει να είναι δωρεάν ή να σε διώξουν ή να μην σε αφήνουν να ανεβάσεις φωτογραφίες κτλ… Και είναι εντελώς διαφορετικό είναι να έχεις το δικό σου χώρο, τι δική σου ιστοσελίδα.

Κατά τη γνώμη μου είναι σημαντικό να υπάρχει μια εκπροσώπηση στο διαδίκτυο για τον κάθε τοπικό σκακιστικό σύλλογο αλλά και για ολόκληρη τη δυτική Ελλάδα… Μιας και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο, μου ήρθε (!) να βάλω στη σελίδα μου κάποιες πληροφορίες για την Τ.Ε.Σ.Σ.Δ.Ε. Εάν κάποιος έχει κάποια αντίρρηση μπορεί να το πει. Εάν κάποιος θέλει να βοηθήσει είναι ευπρόσδεκτος!
Οι πιο οργανωμένοι Σύλλογοι, στο διαδίκτυο, είναι της Κέρκυρας και την Κεφαλονιάς, μιας και έχει ασχοληθεί κάποιος γράφοντας κάποια πράγματα για την ιστορία των Συλλόγων. Ελπίζω να κινητοποιηθούν περισσότεροι και να βοηθήσουν…
            Μπορείτε να δείτε τη νέα μου σελίδα πάτωνας εδώ http://www.chessgames.gr Σιγά – σιγά θα φτιάξω μια κατηγορία στη σελίδα που θα λειτουργεί σας blog, δηλαδή να δημοσιεύονται εκεί τα άρθρα και οι ανακοινώσεις.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

κάνεις καλή δουλειά Άγγελε, οπότε εύχομαι να συνεχίσεις να έχεις όρεξη να προσφέρεις.